lite om helgen

ja, helgen har bestått av lite tvättande och lite målande + lite annat :) och målandet har skett i mitt blivande vardagsrum :) fönsterna har blivit fina och runt om har det börjat blivit fint :) (både fönsterna och det där de sitter är först skrapade sedan slipade och sen målade.

först var det vita fönster


Och nu är de svarta och fina :)


Här var allt träfärgat förutom lite vitt där fönsterna ska sitta. och nu målar jag resten vitt också, hälften klart :)


nu är allt vitt :) dock måste de målas en gång till för det syns igenom lite.


så nu ska alltså det vita målas en gång till och nu ser det träfargade runt fönsterna? det ska bli svart :D och sen är faktiskt fönsterna klara :D och ja, självklart ska fönsterna sättas tillbaka först också ^^


och igår, söndag. så var jag först hem till min faster lena och kusinerna och hälsade på en sväng :) och de hade ett jätte fint skåp jag ska få :) ska hämta de nästa vecka tror jag och då ska jag knäppa kort och lägga upp här :) de var också snälla och gav bort lite filmer :) jag fick en hel låda med filmer men var inte så många som verkade bra så jag plockade ur några bara :) tack så jätte mkt Lena och Per! :) och efter att jag varit där en sväng så bjöd Linnea och Anders mig på tacos :) riktigt smaskigt! :D och som tack för att jag tog hand om katterna och fiskarna när de var i rhodos så fick jag en parfym. tack tack och tack till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0