en massa drömar har jag drömt inatt

Lördag idag och inatt drömde jag en hel del :) Nån dröm var sådär, men så fanns de dem som jag vill ska hända nångång i verkligheten, nu eller om 20år. spelar ingen roll bara det händer innan jag dör så är jag nöjd! :D jaja det jag tänkte berätta mer vad att jag vet inte vad jag har haft för mig inatt? jag har en såndär ställning alldeles bredvis sängen som jag hänger tvätt på och när jag vaknade idag så hittade jag ett klädesplagg i sängen, och inte på den sidan av sängen där den står. så jag måste alltså ha tagit den och lagt den i sängen? men varför? :O och på den där så har jag ockå lite bäcker/tidningar då det inte är så mkt kläder på den och jag hade en bok i sängen också?? och det var inte så att jag läste den igår och somnade med den i handen för jag har läst ut den, alltså vad gör jag om nätterna? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0