glad Louise

Nu är det så att för lite drygt två veckor sedan köpte jag en grej som skulle göra underverk i min vardag, och vad kan detta vara nu då undrar ni säkert? Jo en tvättmaskin så klart! Det är så skönt att slippa tvättstugan för mins en av alla gånger man ska dit när man har bokad tid så brukar Alina sova och det är så trist att behöva väcka henne bara för att springa dit fram och tillbaka..
I måndags i alla fall så blev den levererad hem hit och Pappa kom hit så han och Fernando bar in den och sedan kopplade han in den till mig :) så att höra tvättmaskinen låta här hemma, inne i mitt hem är underbart och lycka! tänk att man nu när man blivit äldre blir glad av ljudet från en tvättmaskin, ja för mig är det lycka eftersom jag vet att det är min! :)

hihi min fin fina tvättmaskin :)



På tulavippan för några veckor sedan så köpte jag en dala häst att hänga på väggen och som man kan skriva med en krita på :) har glömt den hos mamma men nu är den uppsatt så fint här hemma i hallen :)


måste bara visa en bild på min blomma också jag fick av mina fina Lillpigor som har sett i princip lika dan ut hela tiden men nu då jag varit borta i två veckor så har den vuxit en hel del! Hmm undra vad de som bodde här vattnade den med..?
den har dragit iväg på höjden och de hjärtformade gröna slingrande sakerna har förut legat i krukan och på två veckor vuxit ur krukan och börjat inspektera fönsterbrädan! (lite har hängt ner förut till typ krukans halv höjd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0