Hej då!

Nu är det såhär, jag börjar bli trött på blogg.se, det tar för mig ibland upp till 30min för att ladda upp en bild, vilket gör det hela väldigt tråkigt att blogga då jag gärna lägger upp bilder! och att göra det på appen går ibland inte alls.. Men det är inte så att jag tänker sluta blogga, nej jag tycker det är roligt och kommer vara glad senare i livet då jag kan titta tillbaka! jag tänker därför bara byta till blogger! där gick det fort att lägga upp bilder och även appen var så smidig och snabb! vilket antagligen kommer resultera i fler inlägg från mig och även fler bilder då det för mig är smidigare att lägga upp direkt i från telefonen! :)

Jag är dock lite ledsen över att jag nu inte kommer få ha alla bebis grejer under samma blogg då det är det jag blogga om just nu.. men men denna blogg kommer alltid finnas kvar att kunna gå tillbaka till och titta på och läsa så det får duga! jag vill fortsätta blogga och för att det ska bli smidigare för mig och roligare för er som läser då jag nästan kan lova er att det kommer bli mer inlägg så har jag valt att byta blogg!

Ni hittar mig nu på: http://www.louisepetterssoneld.blogspot.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0