lugnet efter stormen

Alina och jag har halv sovit båda två sedan 7idag ungefär men kl 8 gick vi upp! jag käkade frukost medans alina låg på golvet, naken som resulterade i en paus för mig i frukosten då hon läckte en aning.. blev att duscha henne, torka golvet och på med en blöja! sen tillbaka till min nu lite kalla frukost medans Alina susade runt här inne i köket i gåstolet hon har fått låna av fina Noel! och efter de så hamnad ehon på golvet igen med lite leksaker och jag han sätta igång en tvättmaskin och förbereda nästa med att ha på tabort på typ hälften av kläderna, ja jag har ett litet kladd monster här hemma! ♥

Och nu är de lugnet efter stormen, en över trött Alina har nu äntligen somnat så jag slappar runt lite här framför datorn och eftersom jag inte han med så mkt frukost förra gången och eftersom jag nu för tiden är konstant hungrig tänkte jag hugga in på lite mera frukost! men först, bild tajm!!

Super skoj när pappa sitter och busar för fullt med lilla fröken! :)


Cirkusen har varit i stan! Vi var där och spanade in de 3 elefanterna :)


Mys på golvet hemma hos morfar! :)


Är och shoppar med mamma och moster!





Kollar Dalecarlia cup :)


Sömntutan!


Vi har hälsat på hos Emilia, Staffan och Noel och Alina passar på att mysa lite med Emilia :) ♥


Min lilla busefis!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vad jag är avis på att du blivit med tvättmaskin. Vi har ett så litet badrum att en tvättmaskin inte ens skulle få plats om man tömde skithuset på allt (nåja, nästan i alla fall...) men snart köper jag en och ställer i vardagsrummet... Jag är SÅ less på att springa med en tiokiloskille, tunga och proppfulla IKEA-kassar med tvätt, tvätt- och sköljmedel, nycklar och incheckningsbricka två våningar ned, ut genom den svintunga(!!!) och trånga porten och femtio meter bort till tvättstugan fram och tillbaka, fram och tillbaka. Att jaga en springande Wilton som tycker att det är JÄTTEKUL att gömma sig bakom tvättmaskinerna där mamma inte når är inte det heller som balsam för själen...

2012-07-15 @ 02:43:11
URL: http://BARNKAMMAREN.wordpress.com
Postat av: Emilia

Vilka fina bilder! Hon är så himmla söt lill skruttan <3

2012-07-18 @ 20:24:43
Postat av: Louise

Jessica: Ja jag förstår dig! Det är inte speciellt roligt att springa till tvättstugan 47 tusen gånger i veckan med dessa små.. Så när vi flyttade in i den här lägenheten blev jag överlycklig över att det var tillräckligt stort för en tvättmaskin!! och nu har jag äntligen inhandlat en! :)



Emilia: Tack du fina! :) <3

2012-07-20 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0