sova i sin egen säng

Tidigare idag när Alina och jag busade lite i sängen så kände jag att jag behövde gå och kissa, sagt och gjort dock så hörde jag henne skrika precis då jag var klar och det var ett sådant skrik hon gör endast om hon är ledsen eller har ont så jag sprang in till sovrummet där hon låg i sängen. hon hade plockat bort de två kuddarna som låg emot huvudgaveln och stuckit in huvudet i det och börjat glida bakåt! Snacka om att jag fick panik!! hon får ju inte plats att trilla ner men ahh min lilla fina var lite rädd över hur hon satt fast och inte tog sig upp (hon låg på rygg) nej usch!! Jag gick raka vägen in i hennes rum och kånkade in hennes säng till mitt sovrum! så nu vågar jag inte ha henne i min säng längre! dock tror jag inte hon skulle göra något sånt här om jag ligger bredvid för det blir ju lite svårt för henne att flytta kuddarna om jag ligger på dem ;) men äh, hon kommer säkert snart att börja krypa ändå och då är risken stor att hon kommer trilla ur sängen så lika bra att hon vänjer sig vid sin egen :)

Hon har ju sovit i sin egen förut då hon sovit middag men hon har aldrig sovit i sin på natten! Så nu får vi se hur detta går, hon ligger nu och sover så fint så fint i den så det borde inte vara några problem då hon ändå nu sover hela nätterna :) kommer med en uppdatering om hur det gått i morgon ;)

Såhär ser alltså huvudgaveln ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0