Toppen dag!

Igår hade vi en riktigt bra dag! vi tog det lite lugnt här hemma sen tog vi bussen mot kupolen, Fernando böt nå spel, vi träffade Pappa, Marie och Lucas och jag köpte lite nya sommarkläder :) Och Alina gnällde inte alls, och när jag provade kläder somnade hon så sött :) Sedan gick vi till bullermyren där vi skulle köpa en dvd av en tjej och sen tog vi bussen tillbaka till kvarnsveden och in på ica och köpte oss en varsin sallad vi mumsade på när vi kom hem :) Sedan tog Alina och jag en kvällspromenad i det härliga vädret och Fernando var hemma och provade nya spelet :) och vi avslutade sedan kvällen med att titta på en film, the shawshank redemption, en riktigt bra film måste jag säga! har ni inte sett den kan jag verkligen rekomendera er att se den! :)

Myser i vagnen påväg till bussen :)


Haha inne på ica ;)


Min shopping! Super nöjd!


Allt var dessutom på rea!
Randiga shorts 129:- 75:-
blad möstrad typ tunika 149:- 75:-
vit möstrad t-shirt 149:- 75:-
blåa shorts 149:- 75:-

= 576:- 300:-   katjing!!

Myste runt här hemma hela kvällen igår i mina nya shorts! :)


Har alltså haft en riktigt toppen dag men min lilla familj! härligt väder, god mat, en i pricip helt gnällfri Alina, hon har verkligen varit på toppen humör hela dagen! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0