min underbara dotter ♥

Tänk att vi fick just dig! Att det blev just precis du som blev vår dotter! Jag är så lycklig att jag har dig, du är det finaste och bästaste som finns på hela denna jord! Sedan dagen du kom förstår jag nu hur en mamma känner för sina barn! Jag skulle kunna göra precis vad som helst för dig och jag kommer alltid att finnas här för dig min dotter ♥

Jag kan inte föreställa mig en mer perfekt liten unge än dig! Du ger mig så mycket kärlek och tillkommer med så otroligt mycket lycka i mitt liv! ♥

Du är min dröm, du är min framtid, du är min lycka, du är mitt liv ♥

Alina Stina Do Nascimento, mamma älskar dig mer än vad man med ord kan beskriva! ♥

image description

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: lena

vilket charmtroll hon är! hon är nog lika lycklig som du att hon har just dej som mamma! kram ses i morgon!

2012-06-26 @ 20:37:32
Postat av: Lollo

Ja det är hon verkligen! Hihi det hoppas jag! :) Kram

2012-06-28 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0