Peace and Love 2012

I 4 år i rad har jag varit på peace and love och det har varit riktigt roligt! Är alltid så härlig stämning där! men iår är jag faktiskt glad över att bara få vara hemma! för ja visst är det kul men ändå brukar det vara lite stressigt att vara där! man ska hinna sa alla man vill se, man ska träffa folk, man får inte tag på folket man ska se, man får springa, och alltså ja, i all denna härliga festivalstämmningen så brukar iaf jag hamna i lite stress. men nu kände jag att det var skönt och vara hemma och slippa hela folkmängden! och nej det är faktiskt inte bara för att jag har Alina här hemma utan jag tror jag hade stannat hemma ändå :) och nu när jag har Alina här hemma så vill jag inget hellre än att få vara här hemma med henne, det är ju så himla underbart! och vi kör vår egen lilla festival med lite musik diggande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0