en vanlig söndag

idag bestämde sig Alina för att vakna kl 7 och det brukar hon göra men hon brukar också somna om igen efter ca 2min efter att ha fått lite mat. dock denna morgon så hade hon ett rejält lass med nr 2 i blöjan! ändå upp på ryggen så det var bara att pallra sig mot tvättstugen då lakan å de också hade drabbats av olyckan!

Alina har börjat gjort en min då hon är ledsen, hon gör som en liten pussmun och låter mmm mmm mm... och jag tänkte jag skulle fånga det på kort för det ser så sött ut men såfort kameran åkte fram så blev hon kanon glad, haha sötan! :) ♥



Men lite senare under dagen lyckades jag allt få det på kort ;)
Det blev dock lite suddigt och hon brukar göra minnen typ mindre som en riktigt ansträngd pussmun ^^


Ja det finns alltid nya saker man kan provasmaka på! Idag så rullar vi runt och hamnade perfekt till för att smaka på baby gymet ^^


Jag läste för något år sedan om någon som gjorde chokladbollar och mixade havregrynen så jag tänkte jag skulle prova det idag! och jag tycker mixern låter en hel del så på med hörselskydden för Alinas del, hihi så söt hon blev! :)



Har inte hunnit med att smaka dessa ännu men nu har de legat i kylen och göttat till sig så snart så! :)



Oj blev rätt många bilder idag! Nu ska vi invänta nån skräckfilm fernando hittat på som börjar om en stund.. jag tror chokladbollarna blir bra då så kan jag sitte och titta på dem istället för filmen så jag kan sova sen haha!

nej nu får det räcka med skrivandet för idag nu ska jag mysa lite med min fina dotter innan det är dags att stoppa henne i säng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0