dagis besök och pärlor på ståltråd

I onsdags så var jag på nyckelpigan och lillpigan och hälsade på, igen! Haha tänk att jag inte kan hålla mig därifrån ;) Men det är ju såååååå trevliga människor där så jag kan inte hålla mig ifrån att åka dit lite då och då! På lillpigan rensades det iaf för fullt och snart är lillpigan borta.. lite sorgligt måste jag säga! Men alla härliga barn och fröknar finns ju kvar som tur är hihi :)

Fin Lena myser med Alina :) ♥


Mamma brukar komma in i pyssel anda när det är peace and love och jag satte mig med dem i onsdags jag också så nu är vagnen lite pimpad och ett hjärta blev gjort jag tänkte jag skulle hänga hemma ute vid dörren :)

Varje hjul har fått ett likadant litet pärlband jag trätt på en ståltråd :)



Och såhär blev hjärtat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0